U Sveučilišnoj knjižnici održalo se u srijedu, 4.10.2017. zanimljivo predavanje Dr. Ranka Rajovića. Za mnogobrojne sudionike radionice, uglavnom mlade roditelje, tema je bila više nego aktualna, problem nedostatka funkcionalnog znanja u svakodnevnim situacijama. U pedagoškim i školskim institucijama znanje se uglavnom svodi na reproduktivno, a ono ne potiče kreativnost i kritičko mišljenje. 
Već od rođenja djeteta, potrebno ga je kroz igru potaknuti na ranu stimulaciju mozga, čime se u njemu stavraju,veze, sinapse. Igra je zabavni način učenja i stjecanja znanja. Roditelji današnjice suočeni su s mnogim teškoćama i izazovima digtalnog doba, pojavljuju se disleksija i disgrafija u mnogo većem postotku nego što je to bilo ranijih godina. O štetnosti pretjeranog korištenja pametnih telefona još ni ne postoje pouzdani podaci, ali vidljivo je opadanje kvalitete sposobnosti djece školskog uzrasta, naročito u Europi, u odnosu na azijske zemlje. Kako je naglasio dr.  Rajović, potrebno je odmalena razvijati divergentno mišljenje i poticati kreativnost kroz igru od najranije dobi djeteta. Čovjekove intelektualne sposobnosti i motoričke vještine u jednakoj su mjeri rezultat kako genetike tako i čovjekovog okruženja.