Uoči najvažnije odluke za maturante, one o nastavku obrazovanja i upisa na željeni studij, Sveučilište u Splitu je priredilo virtualnu smotru na kojoj zainteresirani mogu pronaći  informacije o svim sastavnicama,  svakom pojedinačnom studijskom programu te ostalim sadržajima koji se nude budućim studentima.
Riječ je o centralnoj mrežnoj stranici smotra.unist.hr, izrađenoj u okviru studentskog projekta financiranog iz natječajnih sredstava ostvarenih iz upisnina studenata, a koja je u srijedu 10. siječnja predstavljena u Sveučilišnoj galeriji „Vasko Lipovac“ .
Projekt su predstavili prof. dr. sc. Šimun Anđelinović, rektor Sveučilišta u Splitu, idejni začetnik i koordinator Ivan Žižić, djelatnik Studentskog centra, i student Mateo Marušić, nositelj druge faze projekta.
- Prepoznavši potrebu  maturanata da im informacije budu stalno dostupne i na dohvat klikom miša, odlučili smo se umjesto klasične smotre na virtualnu, koja ima sve navedene pogodnosti. Ponosni smo jer je ovo studentski projekt koji na najbolji način pokazuje kako uz minimalna sredstva i studentsku inovativnost  kreativne ideje postaju trajne vrijednosti – istaknuo je rektor Anđelinović naglasivši kako se upravo kroz financiranje studentskih projekata izdvajaju značajna sredstva u iznosu od gotovo tri milijuna kuna.
Kako je najavio rektor, u pripremi je i projekt virtualnih repeticija koji će maturantima nuditi pomoć usavršavanja znanja, za početak iz matematike, hrvatskog i engleskog jezika, a zatim i ostalih predmeta. Također, s ciljem podizanja studentskog standarda, u što kraćem roku omogućit će se bolji i kvalitetniji sadržaji za rekreaciju studenata te urediti kvalitetan prostor za studentski klub.
- Svim navedenim aktivnostima želimo poboljšati uvjete studiranja i kvalitetu sadržaja koje nudi naše Sveučilište te na taj način privući najbolje studente – kazao je rektor Anđelinović te zahvalio svima koji aktivno sudjeluju u realizaciji spomenutih projekata.
O putu od ideje do realizacije virtualne smotre govorio je Ivan Žižić, idejni začetnik projekta kazavši kako su se vodili vizijom da maturant može, uz sve informacije koje su i dosad nuđene na klasičnoj smotri, prošetati iz svog doma klikom miša po predavaonicama, laboratorijima, menzama i osjetiti kako je to biti student Sveučilišta u Splitu.
- Da je upravo to ono što maturanti žele pokazala je i anketa koju su studenti  proveli među 500 potencijalnih brucoša. 
Kad sam bio pred odlukom što upisati, nisam bio u mogućnosti doći na smotru u Split jer sam morao, obzirom da sam rodom iz Hercegovine, izostati dva dana iz škole. Zato mislim da je ideja centralnog weba s multimedijalnim sadržajem upravo ono što može pomoći maturantima pri odabiru studijskog programa – rekao je Mateo Marušić, nositelj II. faze projekta, a ujedno i glavni glumac novog promotivnog filma Sveučilišta u Splitu koji nosi glavnu poruku u riječima rektora - „Recite da splitskom sveučilištu i nećete pogriješiti.“