objavljeno
22 Veljača 2021

Studenti Sveučilišta u Splitu odlučili su samostalno postaviti grad Split na mapu domaćina važnih međunarodnih obrazovnih konferencija, te ponuditi svojim kolegama inovativne načine za napredovanje u području turizma, marketinga i hotelijerstva.

Kao jedan od temeljnih ciljeva organizacije jest okupljanje mladih i budućih stručnjaka iz Hrvatske, Slovenije, Rumunjske, Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Sjeverne Makedonije radi stjecanja novih znanja i međusobnog povezivanja budućih lidera.

Shodno tome, nastala je Split the week konferencija koja će se, zbog epidemioloških mjera, ove godine održati online putem 27.02.2021 od 10:00 sati.

Prijave za sudjelovanje na konferenciji su besplatne, te dostupne na web stranici konferencije.

Konferencija obuhvaća tri sesije, u okviru kojih će o navedenim temama govoriti sljedeći predavači:

1. Utjecaj influencera na razvoj turističke destinacije

  • Irina Tomić, direktorica marketinga i prodaje – „Blue Bay Kotor“
  • Hana Hadžiavdagić Tabaković, influencerica i vlasnica marketinške kompanije: „Opet najljepša“

2. Motivacija kao ključ uspjeha

  • Smiljan Mori, osnivač i izvršni direktor – „BIG U Academy“; motivacioni govornik
  • Katarina Dropulić, vlasnica agencije: „Progress Media“ za PR, lični brending i poslovno savjetovanje

3. Budućnost poslovnih događaja

  • Rob Davidson, generalni direktor – „MICE Knowledge“
  • Ozren Kovačević, manager/account direktor – „Le Meridien Lav“

 

Dodatne informacije o konferenciji, kao i besplatnu registraciju možete saznati na: https://www.splittheweek.com/.